Monday, October 19, 2009

breaks channel

5 comments:

  1. السلام عليكم
    من اول ما البوست نزل وانا عارفه لكن المشكله انى مش عارفه اشوفه لان فى خطأ فى سيستم الجهاز وعشان كده الفديوهات مش بتظهر ده كان اولا
    ثانيا انا حاولت اشترك فى الفيس بوك لكن اشتركت ومش عارفه استخدمه ولا عارفه حتى اضيف حضرتك فاعذرنى على الجهل بتاعى فلو حضرتك عرفت تضفنى يكون افضل ومن هنا لحد ما اشوف الفديوا دمت بخير

    ReplyDelete
  2. طيب ممكن حضرتك تبعتيلي ايميلك علي الايميل عندي علشان اضيفك mohamed_alex20289@yahoo.com
    وانا حعمل سيرش علي الفيس عن حضرتك وحضيفك

    ReplyDelete
  3. السلام عليكم
    انا شوفت الفيديوا وهو بجد رائع
    لكن انا كان عندى بعض اقتراحات ازاى اقدمها
    لك منى فائق الاحترام

    ReplyDelete
  4. ممكن نتواصل علي الفيس بوك
    انا ضيفت حضرتك ممكن تبعتيلي رساله بالاقتراحات
    ونتناقش فيها

    ReplyDelete
  5. السلام عليكم
    انا جيت عشان اقول لحضرتك عيد سعيد وكل سنه وحضرتك طيب
    تحياتى

    ReplyDelete